Dienstag, 5. Juli 2016

Anlamlı uzun mesajlar

Birbirinden anlamlı sevgiliye uzun mesaj ve uzun aşk yazıları ile sevgilinizi mutlu edebilir gönlünü alabilirsiniz. Hayat önceden kıymetli. BİTANEM, ben seni o kadar çok sev iyorum ki konuşamadığımız her an, sesini duymadığım her. Uzun Yazılmış Mesajlar Sözler. Rumeysam bi tanem ben seni cok seviyorum sen bnm. Hayima renk katin senle konusurken kavga edip seni uzduğumde.

Seninle sabahları birlikte uyanmak seni seviyorum öpücükleriyle uyandırmak varken sen orada ben burada seni. Merhaba sevgilim, bugün günlerden Pazartesi, seni sevmeye devam ettiğim haftanın ilk günü. O güzel gözlerinin bana baktığı halini. Ben seni çocuklar gibi sevmiştim, hani anlarsın ya. Bir çocuk her gün sarılarak yattığı ayıcığını.


Yeni bir günün mutluluğunu paylaşmak için sevgiliye günaydın mesajları kısa, uzun, anlamlı ve aşk dolu sözlerden bir tanesini seçerek tatlı bir tebessüm. Cevabı iptal etmek için tıklayın. En güzel kısa ve uzun anlamlı resimli cuma mesajları 17.

Tagen - Anneye anneler günü mesajı uzun ve anlamlı olarak göndermek çok önemlidir. Güzel çoban kızları. Anneler Günü mesajları ve sözleri. Sana derinden ve deliler gibi aşığım sevgilim. Tek bir dilek hakkım olsa, daha uzun bir yaşam isterdim. Bu dünyada yaşamak istediğim. Kaynak: sevgimesajlarim.


Tagen - Bu anlamlı günde önemli olan hediye almanın değil sevgimizi göstermenin olduğunu en güzel sözlerle dile getirilir. Her sabah telefonumdan senden tatlı romantik bir mesaj olacağını bilerek uyanıyorum. Günlerim seninle başlıyor ve seninle bitiyor.


Cuma mesajları için hemen tıkla. En güzel, anlamlı, uzun, kısa, hadisli ve resimli cuma. En anlamlı, en güzel sevgililer günü mesajların WhatsApp, SMS ya da başka bir programla sevgilinize gönderebilir ya da onun için aldığınız. Miraç Kandili en güzel kısa uzun mesajları haberimizde yer alıyor. SELOMU ÇOOK SEVIYORUM SEVGILIMI MUTLU ETMEK ICIN YAZDIĞIM UZUN MESAJLARIMI SIZIMLE PAYLASIYORUM.


UMARIM SIZDE SEVDIGINIZE. Birbirinden özel mesajların yer aldığı kısa, uzun ve resimli mesajlar için doğru adrese geldiniz.

Sevgililer Günü mesajları ve güzel sözler için. ZLÜ ANLAMLI KISA SÖZLER. Bir şeyleri uzun uzun anlatmak yerine kısa anlamlı sözler tercih edebilirsiniz. Bu Pin, deniz tarafından keşfedildi.


Bugün sizler için manalı yani anlamlı en güzel sözleri bir araya getirdik. Muhteşem bu sözleri sevdiğinize söyleyerek, mesaj atarak ya da sosyal ağ duvarınızda paylaşarak. Geceler seni sevdiğim kadar uzun olsaydı güneş asla doğmazdı.


Babalar Günü vesilesiyle yakınlarına anlamlı hediyeler alan kişiler bu hediyeleri özel mesajlar ve sözlerle birleştiriyor. Sayfadaki sevgiliye uzun anlamlı sözleri facebook, twitter ve whatsapp ile ya da kısa mesaj ile paylaşın. SEVGİLİYE SÖYLENECEK UZUN.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.

Beliebte Posts