Freitag, 10. August 2018

Urime ditelindjen vella

Nje dedikim i vogel per ty VELLA, GEZUAR DITELINDJEN. Vëllai im ka ditëlindjen sot! Ju uroj sinqerisht një ditëlindje të. Urime edhe per shume e shume vite te tjera. Gezuar ditelindjen i dashur vella. Te don motra jote e vogel e vogel pak ma e madhe.


Ti per mua je shum i veqant andaj i dashur vëlla SHUME URIME PER TY DITELINDJA ! Mesfushori Granit Xhaka i ka uruar ditëlindjen vëllait të tij Taulantit. Gjithashtu me urim të veçantë e me fotografi të njëjtë erdhi edhe. Lutem, më fal që nesër nuk do të prezentoj pranë shtatores tënde or vëlla. Urime ditëlindjen, vëllau im i madh Zahir! Kjo është një ditë e mrekullueshme, sepse në këtë ditë u shfaq në familjen tonë. Gëzuar ditëlindjen, vëlla i dashur!


Ju jeni një person i mirë, dhe unë dua që ju të jeni në gjendje të takoni. Te paqa me jete te gjate ! Oh a mund ta shpreh keshtu urimin per ditelindjen Tende,Vella. Uroj që ky vit të të sjellë gjërat më të mrekullueshme, sepse i meriton vërtet! Të dua”, -ka shkruar Elita.


Fotografitë e Bashkëngjitura Urime Ditelindje Per Gjyshin Te Dashta Te Dua Dhe Do Te Dua Toni GEZUAR DITELINDJEN ADELA EDHE 1TE TJERA E SA. GezojeketediteSpeciale. Poezi Per Mesazhe Dashuria Sms Urime Ditelindje Car.

Urime ditelindjen vella
Urime ditelindjen vella

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.

Beliebte Posts