Montag, 5. November 2018

Urime ditelindjen vllavi jem

Mesfushori Granit Xhaka i ka uruar ditëlindjen vëllait të tij Taulantit. Andaj Faleminderit qe ti egziston dhe SHUME URIME PER TY. E dashure vajza ime sot eshte dita me speciale per ty, eshte koha per te ngrene. Andaj, në këtë datë të veçantë jo vetëm për ty, por për të gjithë ne, në ditëlindjen tënde dua të uroj të mirat e botës për ty dhe familjen tonë.


Per Ditelindjen :D - Duration: 0. Shume urime për ty vllau jem ma i miri ne bot, te uroj shëndet, dashuri edhe shume e shume suksese. Dielli jetës tem, shpirti i shpirtit tem, motivi i jetës tem. Ti je vlera dhe krenaria ime, aq i. Dtl edhe 1tjera je vllavi jem ma imiri nbot edhe qee nuk tnjoo bash.


Te uroj një ditëlindje shume te bukur dhe të veqannt. Ne mengjes heret u zgjova. Athua dicka me zgjoj. Mu kujtua dashuria ime. Ditlindjen do festoj! Do te doja te jem piruni. Another original poster design created with the Keep Calm-o-matic.


Buy this design or create your own original Keep. Këngëtari i njohur, Klajdi Haruni feston sot ditëlindjen e 30-të. E në mesin e urimeve të shumta nuk ka munguar. Flori – Klajdit: Gëzuar ditëlindjen vëllai im. Urime Ditëlindjen vllavi jem. Pershendetje,kerkoj disa urime per ditlindje me duhet shum,nese dini ndonje ju.


Shume kilometra na ndajne, por dashuria ime per ty kalon cdo. Ylli dhe e bukur si Trendafili URIME DITELINDJEN ´´. My little Stjuarti, urime ditelindja. Kjo ngase vëllau i saj Learti feston ditëlindjen dhe ajo i ka dedikuar një urim.


Gezuar ditlindjen zemra ime dhe qofsh gjithmone i lumtur dhe i buzeqeshur. Burri jem ”, ka shkruar Marina në postimin e saj në Instagram. Glosbe-Wörterbuch Albanisch-Deutsch, Online -Wörterbuch, kostenlos. Millionen Wörter und Sätze in allen Sprachen. Kam nje lajm te keq per te te thene: neser e dashura ime, do kesh nje vit me.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.

Beliebte Posts