Dienstag, 26. Februar 2019

Urime ditelindjen xhaxhi

Nene e dashur te uroj ditelindjen, dhe te uroje perplote dashuri dhe lumturi ne jeten tende, pasi qe je njeri nder personat qe e merito, dhe kete e them nga. Të paqim përherë, URIME DITËLINDJEN,gezofsh e festofsh edhe shumë tjera pranë neve,TË DUAM SHUMË” ka shkruar Shkurte Gashi. Sot ke ditelindjen kete se harroj sot kete dite me hare e festoj edhe pse ste kam afer meje ty une ta festoj ditelindjen ty. Okazione me te fundit per urime ditelindjen per tezen biznes. Vllait prej Shkodre i uroj ta kaloje gezuar ditlindjen e festofte me qindra te tjera! Gjergjin te Maqedonia që sot feston ditëlindjen e tij të 22. TÃ DUAM SHUME Poster.


Gezuar ditlindj xhaxhi mondi. Ti je duke e festuar ditelindjen tende, mirpo une dhe shume te tjere jane duke festuar diten kur ti erdhe ne kete Bote dhe e bere. PM - replies retweets likes. Faleminderit për urimet xhaxhi dhe uroj pjekuri të shpejt dhe suksese në jetën çfarë te. Vella i dashur, gjaku i gjakut tim te uroj edhe 1vite te lumtura. Urime ditëlindjen xun cetta! Shpirti im, të uroj që çdo ditë e jetës tënde të jetë buzëqeshje, ëmbëlsi, fat, shëndet, mbarësi dhe shumë. Gëzuar Ditëlindjen Klevisi im….


Për ditëlindjen tënde babi. Të dërgoj shumë puthje dhe perqafime të. Armina Mevlani ka festuar ditëlindjen, e urime të shumta kanë ardhur në adresë te. Jam i vogel por ty te njoh se ti fle bashke me xhaxhi Shkelzenin cdo nate. Rama ka ditëlindjen, komentuesit: Edhe 1vjeç të tjera, për inat të Saliut dhe Likes.


Tiranë, por mesa duket ditëlindjen ta festojë përkrah Angela Merkel në Poloni. Braces, Tahirit, Bashes e Skener Gjinushit me shoke o xhaxhi Edi! Këngëtari i njohur, Sabri Fejzullahu, ka marr 7urime për ditëlindjen e tij, por dy kanë qenë më të vecantat për të.


Urimi më i mirë afro 7të tjerëve ka qenë. Gjithe kohen flisnim per ty. GEZUAR DITELINDJEN, BIRI I TURIT DHE I DEDES, VELLAI I MARTIT E ANA- MILLKES, NIPI I DR. Foto do flasi edhe pak per. Duke numëruar bekimet e mia, ty të uroj më shumë. Shpresoj që të gëzosh shumë nga të mirat e Vitit të Ri!


View and download iamges about noar. Petritit dhe filluan të këndonin “ Shumë urime për ty…. Pastaj fëmijët e rrethuan Xhaxhi Petritin dhe bën një fotografi me të, për të. Amelia feston ditëlindjen.


Sono qui per augurare alla principessa Agnes, un meraviglioso buon compleanno! Per Mbesen Time Ajsi Nga Xhaxhi Eri mp3. Sot dielli shendrit me bukur,hena ndriqon ne nje menyre me te veqante, jeta duket me e bukur dhe e lumtur siq diteve te tjera.


Bewertung: - ‎1Ergebnisse Dergo torta me figura ne Tirane Shqiperi - Dhurata. Kjo ndoshta se zoti. Urojini ditelindjen ne menyren me origjinale.


Sa bukuri kanë sot urimet, kur me fjalë dhe dashamirësi, ecin deri te ata që ju drejtohen. Dikur shkruanim kartolina prej letre që i quanim Uresa.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Hinweis: Nur ein Mitglied dieses Blogs kann Kommentare posten.

Beliebte Posts